Servis Bina Laman Blog

, , 2 comments






Ramai yang ingin membina blog sendiri. Adakalanya masih tidak tahu bagaimana nak mulakan. Bagaimana jika saya bantu anda membina satu blog anda menggunakan blogspot. Saya boleh bantu anda membina blog berkaitan perniagaan, makanan, personal blog dan blog foto. Saya menggunakan template blogspot. Ia mudah diurus dan senang dikawal selia. Terutama untuk mereka yang baru belajar untuk membina blog.

Jika anda seorang peniaga, blog juga memainkan peranan untuk meningkatkan kredibiliti perniagaan. Saya berikan beberapa contoh blog yang saya bina untuk pelanggan saya.


1 - https://khasiatminyakargan.blogspot.my
2 - www.autobestowing.com (contoh domain berbayar)
3 - https://ohsemjubah.blogspot.my/


Berapa caj untuk setiap pakej?

Pakej 1 : Blogspot & domain free  (RM50)

Pakej 2 : Blogspot & domain berbayar (RM100)

Pakej 3 : Template blog premium & domain beebayar (RM180)


Setiap tempahan akan disiapkan dalam tempoh 10 hari bekerja.
Segala perubahan boleh dilakukan dalam tempoh tersebut sehingga anda berpuashati.
Perubahan harga tertakluk pada permintaan.

Jika anda berminat untuk berurusan, boleh hubungi saya melalui

e - mail : nsdin007@gmail.com
Whatsapp : 012 923 8949




2 comments:

  1. BERITA BAIK

    Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk bermula?
    Saya pengarah Nadira Muhammad Loans Limited,
    Perkhidmatan pinjaman Nadira Muhammad adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
    Pinjaman kepada Individu dan perniagaan dan menyediakan
    Perkhidmatan dan pelaburan yang boleh dipercayai untuk tahap pelanggan / calon
    Dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
    (3000 $ / € / Rp) untuk jumlah pinjaman maksimum ($ 700 miliar $ / € / Rp) dengan
    Tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami dengan syarikat
    E-mail di: Nadiramuhammadloancompany@gmail.com

    Misi syarikat ini adalah untuk menyediakan individu dan syarikat
    Pertubuhan diri sendiri
    Memenuhi keperluan mereka, berharap dan membantu meningkatkan jiwa kita
    Dan komuniti mereka. Perlu pinjaman prom? Sekitar
    48 jam perkhidmatan penuh untuk pelanggan kami.

    Saya berharap dapat bertanya kepada anda secepat mungkin untuk bermula
    Seketika, kami bersedia untuk melayani anda
    Cari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan di bawah gaji

    ReplyDelete
  2. BERITA BAIK! BERITA BAIK!
    Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
    Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]
    Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.
    Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
    Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
    Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:
    Susanbowmanloancompany@gmail.com

    ReplyDelete